1. Obecná ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále také „VOP“) upravují právní vztahy mezi subjektem BisPharma s.r.o., Kpt. Šmála 5110/12, 97901 Rimavská Sobota, IČ: 47 542 934, DIČ: 2023947189, IČ: SK2023947189. Zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu v Banské Bystrici, oddíl: Sro , vložka č.: 31503/S, zastoupená p. Orsolya Góbis, email info@terranaturapetfood.com, tel. č.: +421 948 300 710 (dále jen „prodávající“) a každou osobou, která je kupujícím zboží nabízeného prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu https://terranaturapetfood.com/, které vzniká koupí uvedeného zboží.
  2. Dozorový orgán: Inspektorát SOI pro Banskobystrický kraj: Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1 Oddělení dozoru. Tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, fax č. 048/412 46 93
  3. V kupní smlouvě nebo potvrzením v objednávce kupující akceptuje VOP a zavazuje se je dodržovat. Od těchto VOP se lze odchýlit pouze na základě písemné dohody mezi prodávajícím a kupujícím.
  4. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které se dohodnou na podmínkách odchylných od VOP, mají ustanovení takové kupní smlouvy přednost před VOP.

2. Definice základních pojmů

  1. „Kupující“ je fyzická nebo právnická osoba, která si objednala a zaplatila zboží prostřednictvím internetového obchodu https://terranaturapetfood.com/ (dále jen „kupující“).
  2. „Příjemce“ je fyzická nebo právnická osoba, které má být objednané zboží dodáno (dále jen „Příjemce“).
  3. „Zbožím“ se rozumí výrobek objednaný prostřednictvím internetového obchodu https://terranaturapetfood.com/ (dále jen „zboží“).

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající je povinen:
    • dodat zboží příjemci ve sjednaném množství a kvalitě,
    • umožnit příjemci nabýt vlastnické právo ke zboží.
  2. Prodávající má právo, aby mu kupující za dodané zboží řádně zaplatil kupní cenu.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen:
    • zaplatit prodávajícímu kupní cenu při objednání zboží,
    • nepoškodit dobré jméno a pověst prodávajícího,
    • úplně a přesně uvést všechny požadované údaje v objednávce.
  2. Kupující má právo na dodání zboží příjemci uvedenému v objednávce v množství, kvalitě, termínu a místě určeném kupujícím.

5. Objednávka - uzavření smlouvy

  1. Kupující má možnost vybrat si v internetovém obchodě https://terranaturapetfood.com/ zboží, které určí k dodání příjemci.
  2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je považován za smlouvu uzavřenou na dálku dle zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění, vzniká potvrzením Prodávajícího (e-mailem) Kupujícímu. Prodávající je povinen potvrdit vznik smluvního vztahu Kupujícímu do 24 hodin od obdržení objednávky. V případě potřeby budou na uvedenou e-mailovou adresu zaslány další informace týkající se objednávky. Automatický e-mail po vytvoření objednávky se však nepovažuje za potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího.
  3. Kupující je povinen vyplnit pravdivě a přesně všechny údaje v objednávce, jinak odpovídá za nedodání zboží nebo případnou škodu vzniklou prodávajícímu v důsledku nesprávných a neúplných údajů.
  4. Kupující obdrží potvrzující e-mail o vyplněné objednávce.

6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

  1. Objednávku lze bezplatně zrušit do okamžiku jejího potvrzení zasláním e-mailu prodávajícímu (info@terranaturapetfood.com).
  2. Prodávající má právo zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy, pokud z důvodu nedostupnosti zboží není ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po něm spravedlivě požadovat, schopen dodat zboží kupujícímu v požadované lhůtě, která je uvedena v internetovém obchodě https://terranaturapetfood.com/.
  3. V případě již uhrazené kupní ceny nebo její části budou finanční prostředky vráceny na účet určený kupujícím do 14 dnů od platného zrušení objednávky.
  4. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Po uplynutí této lhůty toto právo zaniká (ve smyslu § 12 zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č. 122/2013 Sb.). V této lhůtě má spotřebitel právo zboží po převzetí rozbalit a vyzkoušet způsobem obdobným obvyklému způsobu nákupu v klasické „kamenné“ prodejně, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel odpovídá za případné snížení hodnoty zboží. Vyzkoušet tedy neznamená začít zboží používat a po několika dnech ho vrátit prodávajícímu.
  5. V případě odstoupení od smlouvy, jelikož se smlouva od počátku ruší, si strany vrátí nebo proplatí veškeré vzájemně přijaté plnění.
  6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí zaslat vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy e-mailem na adresu info@terranaturapetfood.com nebo poštou.
  7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí na vlastní náklady doručit zboží bezpečným způsobem (Slovenská pošta 1. třídy, kurýr, osobně...) na adresu provozovatele: terranaturapetfood.com, Kpt. Šmála 5110/12, 97901 Rimavská Sobota do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Důrazně doporučujeme zboží pojistit.
  8. Zboží musí být zasláno zpět spolu se všemi doklady vztahujícími se k předmětnému zboží, které kupující obdržel při nákupu, dodání a převzetí.

7. Vrácení zboží

  1. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu v souladu s § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. jakož i náklady prokazatelně vynaložené na objednání zboží, a to do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, nemusí však vrátit peněžní prostředky dříve, než je zboží dodáno nebo spotřebitel neprokáže odeslání zboží, to neplatí, pokud prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.

8. Dodací podmínky

  1. Kupující má následující možnosti dodání:
    • kurýrní společnost
  2. Skladové zboží je obvykle expedováno do 48 hodin od přijetí objednávky.
  3. Pokud zboží uvedené v objednávce není skladem, bude o tom kupující informován.
  4. Kupující je povinen si zboží vyzvednout u dopravce. Doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě nesrovnalostí neprodleně kontaktovat prodávajícího.
  5. Faktura, daňový doklad budou vloženy do balíku nebo doručeny e-mailem.

9. Ceny a platební podmínky

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží, to se však netýká již potvrzených kupních smluv. Ceny uvedené v e-shopu se mohou měnit a kupující nemá právo dodatečně požadovat jinou než dříve dohodnutou cenu.
  2. Všechny ceny zboží a veškeré poplatky v e-shopu jsou uvedeny včetně 20%, resp. 10% DPH.
  3. Kupující je povinen zaplatit cenu za zboží. Objednání zboží a jeho následný nákup se provádí prostřednictvím e-shopu, a to v krocích, způsobech a pořadí v něm uvedených.
  4. Platbu za objednané zboží může kupující provést jedním z následujících způsobů, a to prostřednictvím:
    • Platba bankovním převodem
    • Platba v hotovosti - dobírka
  5. Výše balného dle hodnoty objednávky je následující:
    • Nákup do 170 EUR - Balné 6 EUR
    • Nákup nad 170 EUR - bez balného

10. Záruka

  1. Provozovatel poskytuje na zboží záruku v délce 24 měsíců, (kromě krmiv nebo potravinářského zboží) pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak. Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující je povinen se před prvním použitím zboží řádně seznámit s návodem a záručními podmínkami.
  2. Kupující je oprávněn uplatnit záruku u Provozovatele pouze v případě, že zboží vykazuje vady a zboží není po záruce, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u Provozovatele. V ostatních případech Prodávající nebude moci poškozené zboží v rámci záruky opravit a pokud Kupující po upozornění na tuto skutečnost požádá o jeho opravu, bude povinen uhradit Provozovateli náklady na provedení servisního zásahu a opravy takového zboží. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození zboží Kupujícím, používání zboží v nevhodných či nevhodných podmínkách, neodbornou manipulaci, zanedbání péče o zboží, neodbornou montáž, nesprávnou manipulaci a používání zboží, neodbornou péči o zboží, neodbornou instalaci. Veškeré oprávněně nárokované opravy jsou v záruční době bezplatné. Nárok na bezplatnou záruční opravu zaniká také v případě neodborného zásahu do výrobku v záruční době jinou než oprávněnou osobou. Provozovatel si rovněž vyhrazuje právo nevracet peníze za takové zboží a nevyměňovat je za jiné zboží.
  3. Záruka se rovněž nevztahuje na škody způsobené zásahem vyšší moci, přírodní katastrofou, násilným poškozením, povětrnostními podmínkami nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.
  4. Pokud je třeba zboží opravit nebo vyměnit, je kupující povinen zaslat zboží výhradně Slovenskou poštou, 1. třídou nebo kurýrem na adresu: terranaturapetfood.com, Kpt. Šmála 5110/12, 97901 Rimavská Sobota. Zboží musí být vhodně zabaleno se všemi náležitostmi, aby nedošlo k jeho případnému poškození, neboť za zboží a jeho přepravu v tomto případě odpovídá spotřebitel.
  5. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o reklamaci ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu, nejpozději však okamžik, kdy prodávající znemožní nebo znemožní převzetí předmětu reklamace. Nelze-li potvrzení doručit ihned, musí být doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace se zasílá písemně.
  6. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména je-li požadováno složité technické zhodnocení zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí prodávající reklamaci ihned, v odůvodněných případech může být reklamace vyřízena později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.
  7. Práva kupujícího při uplatnění reklamace:
    • pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, přičemž vada musí být odstraněna bez zbytečného odkladu,
    • kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo k závažnosti vady,
    • prodávající může místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za věc bez vady, pokud to kupujícímu nezpůsobí vážné obtíže,
    • nelze-li vadu odstranit a brání-li řádnému užívání věci, má kupující právo na výměnu věci nebo na odstoupení od smlouvy. Stejné právo má kupující i v případě, že se jedná o vadu odstranitelnou, avšak kupující nemůže věc řádně užívat pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad,
    • jde-li o jiné neodstranitelné vady, které nebrání užívání věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
    • Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud reklamační řízení skončí předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím slevy, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo jejím odůvodněným odmítnutím, čímž kupující potvrdí osobní převzetí, nebo je dokladem i potvrzení přepravní společnosti v případě, že kupující nepřevezme reklamaci osobně.
    • Spotřebitel musí být o výsledku reklamačního řízení informován v zákonné lhůtě.

11. Zásady zpracování osobních údajů

  1. Provozovatel internetového obchodu odpovídá za zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“). Více informací o zásadách zpracování osobních údajů naleznete na tomto odkazu.

12. Soubory cookie

  1. Tyto webové stránky používají soubory cookie k zapamatování uživatelských nastavení, k lepšímu přizpůsobení reklamy zájmům návštěvníků a k nezbytným funkcím webových stránek.
  2. Více informací o souborech cookie naleznete na tomto odkazu.

13. Odpovědnost

  1. Podmínkou platnosti kupní smlouvy je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři.
  2. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží nebo za jeho zpoždění, pokud bylo nedodání zboží způsobeno nedostatky na straně kupujícího, např. nesprávnou adresou uvedenou kupujícím pro doručení zboží, nesprávnými telefonními kontaktními údaji na kupujícího nebo nesprávným uvedením jiných údajů, které se ukáží jako nepravdivé a v důsledku kterých nemohlo být zboží řádně doručeno.
  3. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží v případě, že zboží bylo odmítnuto k vyzvednutí osobou, které mělo být podle údajů v objednávce kupujícího doručeno.
  4. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží, pokud osoba, které mělo být zboží dodáno, nebyla k zastižení.
  5. Pokud objednané zboží nemůže být Prodávajícím dodáno z důvodů na straně Prodávajícího, bude Kupujícímu vrácena kupní cena zaplacená na jeho bankovní účet.
  6. Prodávající neodpovídá za pozdní dodání, poškození zboží způsobené kurýrní službou.

14. Alternativní řešení sporů

  1. Na základě novely zákona č. 102/2014 a zákona č. 391/2015 o alternativním řešení sporů má spotřebitel právo na alternativní (mimosoudní) řešení sporů.
  2. Může podat návrh způsobem uvedeným v § 12 zákona č. 391/2015 Sb. K podání návrhu může spotřebitel využít formulář, jehož vzor je rovněž k dispozici na internetových stránkách příslušného ministerstva a každého orgánu alternativního řešení sporů.
  3. Seznam subjektů alternativního řešení sporů: viz tento seznam. Spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí.
  4. Adresa pro elektronické podání na Slovenskou obchodní inspekci je ars@soi.sk.
  5. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh spotřebitele odmítnout, např. v případě: - pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje 20 EUR; - pokud je s ohledem na všechny okolnosti zřejmé, že alternativní řešení sporu by bylo možné jen s vynaložením nepřiměřeného úsilí apod.
  6. Spotřebitelé mohou podat stížnost také prostřednictvím platformy RSO pro alternativní řešení sporů, která je k dispozici online na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Stížnost zde může podat spotřebitel žijící v EU proti obchodníkovi usazenému v EU.
  7. Náklady na alternativní řešení sporů nese každá strana sporu samostatně, bez možnosti náhrady.

15. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek, přičemž povinnost písemně oznámit změnu těchto všeobecných obchodních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího https://terranaturapetfood.com/.
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu po dokončení objednávky a potvrzeném souhlasu.
  3. Kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
  4. Prodávající a Kupující se dohodli, že plně akceptují elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetu, jako platnou a závaznou pro obě strany.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 11.01.2022.